Nye støvler




Jeg har endelig taget mig sammen og få købt de støvler, som jeg har kigger på meget længe. Egentlig har jeg slet ikke råd til dem, da bilen har været på værksted (og skal igen), og jeg sansynligvis skal have en omfattende rodbehandling + krone på en kindtand (der er betændelse, så jeg får penicilin og skyller munden med klorhexidin. Bvadr). Så der er rimelig mange udgifter lige pt.

Nå, men jeg fandt altså støvlerne på Zalando, efter at have kigget på mærket siden Karen sendte dette indlæg på sin blog om hendes Art støvler.

Jeg syntes, støvlerne var vildt lækre og kiggede efter dem på nettet. Og så...fandt jeg disse med strik på - selvfølgelig med noget strik på - i starten var det ubevidst, men nu kan jeg godt se, at jeg er ved at blive ret hjernevasket, da jeg søger al strik og hækleri uden at tænke over det. Uha...men det er jo egentlig meget fedt! Under alle omstændigheder er jeg vild glad for mine støvler, og de er skønne at gå i. God weekend!

Populære opslag