DIY - hæklerier med på ferie

Laminering af opskrifter til badeferien
og hæklenål og saks med i flyet:

På badeferien til Bulgarien, hvor jeg har haft hæklegrejet med, laminerede jeg forinden ferien de opskrifter, som jeg evt. gerne ville hækle noget fra. Og de virkede fantastisk. Jeg har kunnet sidde i sandet, ved vandet, ved poolen og i flyet, uden at opskrifterne fløj væk, blev våde eller sandede eller krøllede. Denne idé er rigtig god, og måske kan I andre få glæde af det.



Jeg havde også hæklenål og saks med i håndbagagen i flyet. Hæklenålen var en størrelse #3 med kraftigt skaft og saksen var en lille en med runde "spidser". Der var ingen problemer, dog blev nålen og saksen tjekket meget grundigt efter på hjemturen pga. bombningen i Burgas lufthavn. Men jeg fik det med til den 3 timer lange flyvetur og var lykkelig!

Populære opslag