DIY - store vimpler

Vimplerne er færdige og hængt fint op i vores udestue i anledning af Viggas fødselsdag på mandag. Jeg har i forvejen både nogle af plast og nogle af stof, men de hæklede her er såååå fine!



Jeg havde lovet Vigga, at vimplerne ville blive færdige, så hun udbrød begejstret igår: "Hvor er de flotte, er de allerede færdige?" Og: "Ja" kunne jeg svare. Så min lille, snart større pige er meget glad.


DIY: Vimplerne er lavet efter Karens skønne opskrift, dog har jeg tilføjet flere rækker, så der hækles ialt 25 stgm i den sidste række. Ellers synes jeg ikke, at de var store nok. Og så har jeg hæklet en snor med ca. 27 m imellem vimplerne. Snoren er hæklet med lm med 100 lm i enderne til opbinding og derefter km tilbage. Garnet er bomuld fra Søstrene Grene. Hvis nogen vil lave dem efter og bliver i tvivl om noget, så spørg mig bare her på bloggen. Se også tidligere indslag her og her.

Populære opslag