Glæde!

Jeg bliver sgu så glad i låget, når nogle bliver glade for det, jeg laver til dem.

Jeg har lige afleveret denne flotte pink bikinitop til min søde kollega  med et par rettelser, så hun selv kan justere mellemrummet mellem skålene. Og hun blev oprigtig glad, og prøvede den nærmest med det samme. Så jeg regner stærkt med, at toppen kommer i brug her i den foreløbige varme sommer.

Skønt at mærke, hvordan jeg kan glæde andre med mine simple hæklerier!


Jeg har vist en del bikinitoppe her på bloggen, og jeg må indrømme, at jeg er lidt bidt ved tanken om at udvikle nogle flere både mht. mønster, opskrift, størrelse og garntype. Problemet er, at man ikke kan bade med bikinitoppene af bomuld. Så jeg leder efter, om man måske kunne finde noget coatet garn eller selv coate det, så man kan bade med toppen. Jeg leder videre! 

Nu er der ikke så mange, der er faste læsere på min blog. Men jeg vil blive glad, hvis nogen af jer, der læser her, havde nogle forslag.

Bikinitoppen er hæklet med inspiration fra bogen: "Hækl på den fede måde". Mønstret kan anbefales, hvis nogle selv vil prøve.

Se eventuelt tidligere indlæg om bikinitoppene her, her og her.

Populære opslag