Billeder fra haven netop nu

Lige nu er der rigtig meget, der blomstrer i vores have. Måske fordi jeg fik sået lidt sent.

Anyway..det er skønt at se på, og jeg nyder det i fulde drag, nu da arbejdsdagene har sneget sig ind under huden igen.


Der er "rigtige" æbler på det ene af vores æbletræer for første gang i år, og de smager godt!


Her er min mormors gamle fuglebad, som mine forældre har givet mig tilbage, nu da mormor ikke lever mere, og de har fået hendes "nye" fuglebad. Dette fik jeg i 1996, da jeg i sin tid havde det skønneste lille kolonihavehus i Århus. Og minsandten om fuglebadet ikke har overlevet hos mine forældre, mens vi har boet i lejlighed i Købnehavn.


Og så er det første år, at jeg har haft en basilikum-plante, der har holdt hele sommeren. Jeg har prøvet mange gange før, og denne plante skyder for vildt igen og igen.


PS: HUSK MIN GIVE AWAY! KLIK HER.

Populære opslag