Gratis opskrifter til jer på min blog hver måned

Efterhånden som jeg har lært blogland at kende, er jeg blevet mere og mere glad. Og jeg er blevet så glad for den skønne "deleånd", der er herinde, at jeg har besluttet at dele de idéer og opskrifter, som jeg hækler efter, med jer. Der er så mange søde og skønne mennesker derude og herinde, der er vilde med at hækle som jeg, og det er fantastisk.

Derfor vil jeg en til to gange om måneden lave en indlæg, hvor jeg lægger en gratis opskrift ud her, så I andre kan have glæde af dem. Det kan enten være min egen opskrift eller idé, eller en oversættelse af en udenlandsk opskrift, eller en henvisning til en anden blog eller hjemmeside.

Samtidig lægger jeg opskriften ind på siden med "Gratis opskrifter", så man altid kan finde dem efterfølgende. Her er den seneste opskrift på hæklede fyldte hjerter.

 

Når I så bruger nogle af opskrifterne, kunne det være skønt at se og høre om resultaterne, så I må meget gerne skrive til mig, hvis I går igang. Så vil jeg lave et link til jer fra min blog. Her kan I finde opskrifterne.

 

Populære opslag