Uddannelse og opgave i efteråret!


Jeg kommer ikke til at være så meget på bloggen den næste måned, som jeg plejer. Jeg er startet på arbejde igen, og det er skønt, men også krævende. Heldigvis har jeg en undervisningsfri dag hver torsdag, som jeg tilfældigvis har fået, da jeg har valgt at få trukker min 6. ferieuge fra mine timer.

Og.......Nu skal jeg altså skrive den modulopgave færdig, som jeg mangler til min læsevejlederuddannelse. Jeg både frygter og glæder mig til opgaveskrivningen. Da jeg læste på vejlederuddannelsen, fandt jeg ud af, at jeg måske ikke lige er den bedste til at skrive akademiske opgaver.


Men nu føler jeg mig klar til at tage den eksamen, så jeg færdiggør min uddannelse. Håber det bringer lykke og glæde, selvom det også bliver lidt hårdt ved siden af fuldtidsarbejde.


 
Jeg er positiv med sommerfugle i maven!

Populære opslag