Hvor henter du inspiration?


Jeg søger inspiration mange steder på blogs og hjemmesider, og ind imellem finder jeg noget, jeg synes, er fantastisk! Jeg synes derfor, at jeg vil dele min inspiration med jer.

Af danske blogs har jeg altid især hentet inspiration hos Stine Hoelgaard,  Lutter Idyl og Karen Klarbæks verden! Disse tre har nogle skønne hækle diy'er på deres blogs! På det sidste er jeg dog begyndt at bruge Bloglovin, hvor man kan finde mange andre meget spændende blogs. Og der er også rigtig mange flotte ting på pinterest, ravelry og etsy, hvor jeg også kigger, da jeg af og til synes, at "tingene" kan køre lidt i ring i blogland.

I længere tid har jeg da søgt udenlands og i den forbindelse har jeg fundet denne utrolig lækre finske blog, som jeg er dybt inspireret af! Hun laver nogle skønne ting, som passer godt til min stil! Der er både hippie, farver, sort/hvid, kant og eksperimenter m.m. Der er ikke så meget pussenusse, babyting, hæklede dyr og tæpper, hvilket der er meget i blogland (uden at fornærme nogen, for det er vildt flotte ting). Det er bare ikke lige mig.

Hvor henter du din inspiration? Hvad kan du lide at hækle?

Se tidligere indlæg om inspiration her og her.

Populære opslag