Se min lille butik med hæklerier og opskrifter

Oppe under fanen "ByCGundersen webbutik" kan du klikke, og så kommer du til min butik, hvor du kan se og købe de hækleopskrifter og hæklerier, som jeg selv har designet.

Jeg er ikke designer eller kunsthåndværker uddannet, men jeg kan simpelthen ikke lade være med at skabe noget ud af garn og nål! Der er også enkelte hæklerier i butikken ud fra andres opskrifter, som jeg har ret til at sælge! Jeg bliver selvfølgelig inspireret mange steder fra (som alle andre), men jeg gør et meget stort arbejde ud af at skelne mellem det, jeg hækler direkte ud fra inspiration fra andre og så det, jeg selv finder på. Derfor håber jeg også, at I vil tage godt imod mine ting/opskrifter.

For nylig er jeg begyndt at kigge meget på alle de skønne hæklerier på Etsy, og her kan jeg se, at opskrifterne koster omkring 30,- kr. Derfor har jeg også sat mine opskrifter til nogenlunde det samme! Så opskrifterne er MEGET billige!

Der er det, der hedder Pay pal betaling på siden, så man skal have en Paypal konto for at kunne købe og betale. Det er ikke svært at lave en sådan konto. Det kan du læse mere om ved at klikke her. Ellers kan I også skrive til mig på min email, som ligger ovre i højre side af bloggen, under billedet og "8 om mig". Så kan vi finde ud af det gennem mailen.

Håber I synes om den lille butik, som I kan komme direkte til ved at klikke her.



Populære opslag