Marked i husbådehavnen ved Fisketorvet på lørdag!




Jeg bliver nødt til at reklamere for det marked, hvor jeg har en bod på lørdag. For det er nok et af Københavns meste hyggelige markeder og steder. Det er et loppemarked og afholdes hvert år i august lige "foran" Fisketorvet.

Det er nemlig sådan, at der midt i alt det fine nybyggeri og fine, flotte, dyre boliger stadig er et lille skønt åndehul med plads til forskellighed og anderledes boformer.

Udover loppemarkedet er der også underholdning, musik og gøgl, og det er så fantastisk. Ikke pakket ind i dyre billetpriser og faste pladser, men lige nu og her og meget nærværende.

Sammen med alt dette ikke-kommercielle, er der selvfølgelig også mange fine loppeting, og jeg vil være der med en dejlig bod om
lørdagen sammen med min søde veninde Tine.

Jeg kan varmt anbefale markedet og stedet, man kan forøvrigt også bade der i havnebassinet. Så hvis du har tid og lyst, så kom til markedet, og kom gerne og hils på mig. 

Du kan finde loppemarkedets facebookside her:https://www.facebook.com/events/480351482052551/

Kærlige hilsener Charlotte

Billederne er fra sidste år!

Populære opslag