Stemningsbilleder fra et skønt marked på Boxland



 







Sikke en skøn weekend og et skønt kreativt marked! Og tusind tak til Boxland og alle bloggerne fra OhDeer, DecoVilla/KreaVilla, MyminMy, Lykke Bang, Fragment og Pescno for at sætte det igang. Jeg er meget glad og beæret ved at have været med, og jeg vil meget gerne komme igen en anden gang.
 
Det er mig på det øverste billede, som jeg har jeg lånt af Christel, som jeg var så heldig at dele en bod med og lære at kende. Hvis I ikke allerede har set Christels smykker, så skal I gå til hendes blog og tjekke dem ud, de er superflotte!
 
Nu trænger jeg til at fordybe mig i mine hæklerier igen. 
Jeg trænger godt nok også til at få ordnet vasketøj og være sammen med min familie. Så der bliver mindre "markeds-spam" og mere hækleri fra mig det næste stykke tid. 







Populære opslag