Ny livsstil: Har helt glemt at fortælle....

.......at jeg har tabt mig 9 kilo siden sommerferien med diætist Mette fra Diætisthuset i Valby. Jeg læste i sin på bloggen her om vægttab. Og i sommerferien havde jeg simpelthen så svært ved at se på mig selv i sommertøj og bikini. Jeg væmmedes simpelthen ved mig og min krop.
Så mens vi var hjemme fra ferie, fik jeg kontaktet Diætisthuset i København. Og siden er det bare gået derud af.
Jeg har før tabt 10 kilo med vægtkonsulenterne, men jeg har fået nok af særlige opskrifter, kunstige sødemidler og ikke mindst af, at man ikke må drikke alkohol og slik på deres kostvejledning. 
Det skønne ved at gå hos en diætist, er at kostplanen lægges efter ens egen kost og der er plads i planen til et par glas rosévin om ugen og fredagsslik om fredagen.



Populære opslag