Aoh messen 2014 - del 2

Her kommer så resten af min beretning om den skønne AOH messe. Jeg nåede ikke rundt til alle og alt, som jeg gerne ville. Men jeg nåede det meste. Jeg købte bl.a. lækkert garn fra Nørkleriet. Nørkleriet er en garnbutik i Vanløse, som jeg nok må til at komme på besøg hos i fremtiden. Jeg bor jo ikke så langt derfra, og butikken ser spændende ud. 

Derefter fik jeg et kig og en snak hos Krestofffer, hvorigennem jeg køber en del garn fra ders netbutik. 

Sidst men ikke mindst købte jeg hele tre hakkenåle hos Hakkenålen, og jeg købte tre forskellige størrelser, da jeg aldrig rigtig ved før tid, hvilken slags projekt, jeg har lyst til at gå igang med. 

Allersidst købte jeg pladegarn hos Jorungarn, en garnbutik på Frederiksberg, som jeg også er nødt til at besøge. Men jeg skal lige afprøve den slags garn først med nogle små projekter, inden jeg springer ud i at anvende det.

Og så havde jeg vist brugt flere penge, end jeg havde regnet med. Min svigermor gav en kop kaffe og et stykke kage, og vi sad lidt og hyggesnakkede mit i det store caféområde. 

En dejlig dag, og nemt at komme til!



Populære opslag