Der var engang....

.....hvor jeg uddannede mig og arbejdede som sanger og skuespilller. I mange år var jeg en del af denne skønne sang- og showgruppe i Århus. Og selv et år eller to efter jeg var flyttet til København, rejste jeg med toget til Århus for at øve og lave shows.

Det var en fantastisk tid, og jeg var vild med at optræde, fyre den, lave sjov, give folk en oplevelse og få den store opmærksomhed, der fulgte med. 

Vi sang til fødselsdage, firmafester, på caféer og spillesteder i Århus og omegn m.m. Vi fik en manager, fik taget billeder, lavet video og var parate til at tage showbranchen med storm.

Men på samme tidspunkt var vi alle igang med at finde kærester, få børn, færdiggøre vores uddannelser. Tre af os var endda flyttet til Sjælland for at forfølge skuespillerjobs. Så det kunne bare ikke hænge sammen for os mere. Desværre!

I denne uge har vi mødtes fire af os, og kemien, energien og sangene er der igen/stadig. Det er ret vildt og mærkeligt!

Og så er der pludselig en, der spørger, om vi kan huske, at der var en ung fyr, der engang fik lov til at synge et par numre som opvarmning for os på en café ,og om vi godt er klar over, at det var Mads Langer. I dag ser jeg så, at Mads Langer skal synge på Grøn Koncert med Tim Christensen. 

Og så er det....at man tænker, hvor langt vi mon kunne have drevet det, hvis vi var blevet ved? (fortsættelse følger) 






Populære opslag