Makeover til mit havehjørme

Jeg syntes, at mit hyggehjørne i haven var blevet ret kedeligt og intetsigende, og da jeg godt kan lide stærke farver, blev til til denne makeover. Møbler og daybed og pavillon er de samme, men jeg har købt nye plastiktæpper og nye hynder til stolene. Plastikvimplen havde jeg i forvejen. 

Grunden til at hynderne blev røde, er at madrassen har rødt betræk, og jeg bryder mig ikke om alle mulige løse betræk, som bare er til besvær. 

Og så kan man jo tydeligt se min hang til kolonihavestil fra dengang jeg havde og boede i mit dukke-kolonihavehus i Århus. I hvert fald er der stor forskel på min makeover og naboens tjekkede baghave med herregårdssten, træterasse, palmer i store flettede krukker, sorte flettede møbler, fine solvogne og "flamme-varmere". Begge haver er flotte men MEGET forskellige! Her er min.

Før......


......efter...






Populære opslag