Diy på fine hatteholdere

Fem hatteholdere

Til alle mine huer på markeder og messer har jeg både hatteholdere og flamingohoveder, så ByCGundersen huerne kan komme lidt op. Man kan således se dem "i udfoldet form" og på den måde få en forestilling om, hvordan de ser ud, på. Jeg har jo huer i næste alle størrelser og flere farver, så der er et stort sammensurium af farver og størrelser. På den måde er udvalget ret stort, og der er cirka noget for enhver smag.

Jeg har til dette bl.a. købt to fine hatteholdere hos den lækre Casmat butik her i Hvidovre samt nok den flotteste hatteholder hos trædrejeren på AOH messe. Disse tre holdere passer meget smukt sammen.

MEN jeg synes, at det er svært (og dyrt) at blive ved med at købe hatteholdere og hoveder. De koster cirka 200,- til 250,- kr. stk. 

Så jeg har fundet på at købe 5 lysestager i træ i Netto her i juleferien. Først prøvede jeg at lime nogle korkplader på, men det duede ikke. Igår kom gennembruddet så. Karina (min skønne nabo, kreaveninde og medhjælper) talte på Aohmessen om, at man da bare kunne lime nogle skåle på. Så jeg tog indenom Hvidovre Genbrugshal. Her fandt jeg 6 træskåle til 3 kr. stk, som passer præcist til formålet.

Jeg hentede noget lim i Renos (min mands) garage og limede skålene på stagerne, og her er billeder af processen og det færdige resultat. Jeg er meget tilfreds. 5 styks hatteholdere for cirka 115,- kr i alt.

Lysestage fra Netto 20,- 

Træskål købt i den lokale genbrugshal 3,- kr

Hatteholder 23,- 

Populære opslag