Om fællesskaber og "krea(fælles)skaber".

Jeg var og ville SÅ gerne have været en del af kreakælderen på Østerbro, men min dagligdag giver mig ikke lov til at kunne tage fra Hvidovre til Østerbro en gang om ugen. Jeg har været medlem i tre måneder, men jeg har slet ikke haft tid og overskud til at komme forbi en eneste gang. Så til sidst måtte jeg smide håndklædet i ringen og melde mig ud igen.

Derfor: Jeg kan varmt anbefale et medlemsskab af kreakælderen, da de alle sammen i fællesskabet er nogle skønne og kreative kvinder. Så hvis du har "krea i maven" og bor i København, så meld dig ind.

Her på "Vestegnen" i Hvidovre har jeg også allerede i forvejen den skønne syklub i Karinas kreakælder en gang om ugen, og det er i gåafstand lige rundt om hjørnet. Dette passer mig bedre i det hele, og jeg er megaglad for det tætte naboskab og "kreaskab", vi har her i det dejlige villakvarter.

Generelt kan jeg anbefale fællesskaber i vores travle hverdag, når mødregrupper forlængst er stoppet og børnene bliver store, og man ikke taler med de andre voksne omkring en  i børnehave eller på fritidshjemmet, eller generelt i nærmiljøet.



(billedet er lånt fra Kreakælderen)



Populære opslag