Sydhavsstrik med ByCGundersen hækleopskrifter hos Fox og Jane.

D. 20.-21 juni finder 
sted på Falster.

Sydhavssyrik_12.jpg
Billede lånt fra hjemmesiden.
Jeg ville rigtig gerne have været med med en stand og med mine hæklerier. Og jeg skulle også have været med, men jeg har været nødt til at sige fra, da jeg ikke har en bil mere, og jeg synes, det bliver for dyrt både med fx leje af bil, kørsel og overnatning. Dette rækker mit budget ikke til.

Fox og Jane er på festivalen med en stand, og mon ikke de har nogle af mine ByCGundersen hækleopskrifter er med. Jeg har ihvertfald bl.a. Katniss Ponchoen og Lone Ponchoen som kits i deres butik. Så hvis du kommer på festivalen, vil jeg foreslå et smut forbi de to skønne.

Til jer, som gerne vil og kan tage afsted og se og høre om tendenserne indenfor især strik, så tror jeg, at festivalen er et besøg værd. Min fornemmelse er, at festivalen ikke er så forfærdelig stor, men der kommer nogle spændende stande og nogle spændende workshops.

Se link her: http://www.sydhavsstrik.dk

Populære opslag