Flere af mine hækleopskrifter kan nu købes i garnbutikken "Fox og Jane" i Ballerup!

Jeg har været så heldig at møde de to dejlige kvinder Trine og Jane fra garnforretningen Fox og Jane flere gange på diverse messer her i foråret 2015.

Jeg må sige, at jeg er vild med de to, fordi de er åbne og nede-på-jorden at tale med i den store strikke-hækle-garn-verden. Og jeg glæder mig til at møde dem igen på bl.a. Kreativ Messe i Fredericia til oktober 2015 og Alt om håndarbejde messen i Rødovre i januar/februar 2016

Ovenikøbet har de valgt at have flere af mine hækleopskrifter (med garn) til salg i deres butik i Ballerup og i deres webshop.  Blandt andet Katniss ponchoen, Lone ponchoen og capen og Jytte huen.

Så hvis du vil hækle efter mine hækleopskrifter på papir og gerne samtidig vil have råd og vejledning til køb af garn, er det en oplagt mulighed at besøge butikken.


Katniss poncho
Lone poncho
Lone cape
Jytte hue
(Dette indlæg er ikke sponsoret, men fuld ud mine egne ord og meninger)

Populære opslag