ByCGundersen nu på Ravelry og nu med engelske opskrifter


Jeg har nu endelig fået startet en butik op på Ravelry, og det var slet ikke så svært, som jeg troede. Proceduren med at lægge opskrifter ind, synes jeg, er dog ret kringlet. Men jeg er jo også vant til at have min egen webshop, og denne måde at lægge opskrifter til salg. Webshoppen har trods alt eksisteret i 4-5 år nu - lidt vildt!

Og så.....har jeg oversat hækleopskriften til Isabella og Mary ponchoen til engelsk - og jeg har gjort det HELT selv. Jeg har dog haft en hollandsk dame til at læse den igennem og testhækle, så opskriften skulle være uden fejl. JEG ER SGU DA LIDT STOLT! Tænk at jeg selv kunne oversætte en opskrift til engelsk! (Selvfølgelig med lidt hjælp fra google)

I have finally started a Store up on Ravelry, and it was not as difficult as I thought. The procedure of putting patterns into the shop is rather difficult, I think. But I am also used to having my own shop, and this way to put patterns for sale. I have had the web shop for around 4-5 years now - wild!

And then ..... I have translated the pattern for Isabella and Mary poncho into English - and I've done it COMPLETELY by myself. However, I have had a Dutch lady to read it through and crochet, so the pattern should be without error. I AM VERY VERY PROUD OF MYSELF! I didn't think, that I could translate a pattern for English! (Of course I had a little help from google)




Populære opslag