Krea-klubben i Karinas kælder

Jeg er så heldig at være en del af den hyggeligste kreaklub på hele Vestegnen. Hos min søde nabo Karina.

Vi mødes hver onsdag aften, og der bliver bare strikket, hæklet, syet og snakket. Klubben har efterhånden eksisteret i nogle år, og vi kender hinanden rigtig godt på kryds og tværs. Vi er en nogle stykker med børn på samme alder, og så har nogle arbejdet sammen. 

Jeg tror, at krea-klubben betyder mere for os alle, end vi egentlig regner med. Herregud det er jo bare hygge en gang om ugen. Men nej det er sgu socialt samvær, og hvad der ikke bliver løst og fundet ud af på sådan en aften. Fx oplåsning af børns iPhones, "limosine"-kørsel til konfirmation og ikke mindst den tilbage vendende diskussion om min brækkede fod. 

FOR imens jeg har ligget herhjemme med foden oppe i cirka 2-3 måneder, har kreaklubben om onsdagen i hvert fald formået at holde humøret oppe. Jeg har fået lov til at skælde meget ud! Og.....Selvom der kun er 50-100 meter over til Karinas hus, så har Rie hentet og bragt mig i bil flere onsdage. Det er da for fantastisk!

Så når man graver lidt dybere i sig selv, så kan man ikke andet end at være taknemmelig for at være i dette dejlige kreative fællesskab. 

Tak Karina og tak de damer! 



Populære opslag