Jeg har designet den fineste cardigan til børnehavebørn i samarbejde med ULD OG CO.


Nu kan jeg endelig løfte sløret for, hvad jeg har arbejdet på i et stykke tid.

Åh og ih hvor har jeg glædet mig.

Til Knitwork julemarked i december mødte jeg for første gang søde, skønne og flittige Nina og Louise, der stod med en stand med deres lækre håndfarvede garn under navnet ULD OG CO. Vi havde en god dag på julemarkedet, og det endte med, at jeg fik noget af deres garn med hjem, som jeg skulle designe en cardigan af.

Og ja uh nej, jeg bevægede mig endnu en gang ud af min comfortzone. For det første at hækle noget for andre med andres dyrebare garn, og for det andet at skulle designe en unik cardigan med tre farver garn. Jeg er ikke vant til at  stå til ansvar overfor andre end mig selv, når jeg hækler og designer, og jeg er ikke vant til at arbejde med flere farver og cardigangstørrelser med gradueringer og optællinger.

Men som jeg jo er som hækledesigner, så ved jeg med mig selv, at jeg nok skal komme i mål med en godt produkt, så jeg har tænkt og tænkt, hæklet og hæklet, talt og talt, fået testhæklet, diskuteret og overvejet.

Så NU efter en god lang og skøn designproces, kan jeg nu afsløre det nyeste design, 
nemlig denne skønne "CIRKUS cardigan". 

Opskriften kommer i webshoppen på søndag, samtidig med at cardiganen bliver vist frem med kit og konkurrence søndag d. 15/4 kl. 12.00 i POP UP SHOP med ULD OG CO i Knitworkbutikken på Østerbrogade 224.

Jeg vil naturligvis være i butikken sammen med Nina og Louise til at hjælpe og svare på spørgsmål.

Og jeg glæder mig mega meget.

I er meget meget velkomne til at komme forbi.

Populære opslag