Flere baskerhuer solgt




Er lidt træt efter kindehyggeaften hos Rie igår aftes. Vi talte om børn, mænd, kultur, kunst osv. til kl. 3 om natten, mens vi spiste lækker mad og drak rødvin og asti. Og så fik jeg solgt hele 3 baskerhuer med blomster til Rie, Tine og Anita, samt en bestilling fra Louise. Det er fedt at tage sine ting med og se de andre prøve og beundre. Jeg skal dog stadig tage mig sammen og slippe tanken om, at det er for anmasende at komme med sine ting. Og jeg siger flere gange, at der ikke er købetvang for ligesom at undskylde. Men de syntes alle fire, at det var nogle flotte huer og blomster - ellers ville de nok heller ikke have købt noget.
Derfor skal jeg igang med at hækle flere sorte og mørkegrå huer, pt. har jeg kun huer i lys grå, neongrøn og støvgrøn. Se på webshoppen.

Populære opslag