Dilemma - skal jeg være med på den hæklede cykelmode?

Nu har også jeg (som mange andre her i blogland) hæklet et overtræk til min cykelsadel. Og jeg synes, at det ser rigtig fedt, skønt og kreativt ud.


MEN:

Vigga har meldt ud, at hun er glad for det overtræk, hun har i forvejen, da det hæklede efter hendes mening er for besværligt og for vådt i Danmark, når det regner så meget. Og hun har jo egentlig ret!

Og jeg kan allerede se på Renos kropssprog, at det ikke passer til hans racer, når jeg har nævnt det.


SÅ:

Nu er mit dilemma, at jeg i forvejen er super glad for min lædersadel fra BROOKS. Jeg har faktisk købt cyklen til dels pga. sadel og håndtag i læder. Jeg elsker denne sadel og synes, at charmen ved cyklen forsvinder med det hæklede betræk.



DERFOR:

Nu er jeg virkelig i tvivl, om jeg selv skal bruge overtrækket eller give det væk til en god veninde?

Populære opslag