Farverig 40+

Jeg har for et par år siden fået smag for "pakistanerbukserne", man kan købe i små butikker i København. Og selvom jeg efterhånden har rundet de fyrre for et par år siden, så elsker jeg dem stadig. Bukserne er af silke (måske!) og enormt behagelige at gå med i sommervarmen - både pga. silken og sandelig også pasformen. 

Desværre er det ikke altid, jeg kan finde disse små butikker, som har bukserne. 

MEN: Så da jeg var på strøgtur med min klasse i sidste uge, røg der igen to par ned i posen fra en lille butik midt på Købmagergade lige overfor Cafè Sommersko. 


Og så var jeg i Købmagergade igen igår med Vigga og hendes veninde, da jeg skulle hente mine lækre nye Ray Ban solbriller, som jeg har fået af min søde kæreste. Vi skulle da lige forbi den lille butik, og så røg der tre nederdele/kjoler plus nogle veninde-solbriller ned i posen. 



Nu har vi så adskillige farverige bukser/kjoler herhjemme. Og disse er kun et lille udvalg. 


Ps. Se lige det flotte mønster på de gule bukser her. Nu er der så mange her i blogland, der syer smukt tøj af fantastisk flot mønstret stof. Jeg syer ikke selv, men bliver meget inspireret af jer, og jeg vælger helt klart bukser og kjoler efter det flotte stof. Der er meget at vælge mellem, og ikke alle mønstre er lige interessante.

Populære opslag