Makeover del 4 - finitto!

Nu er jeg endelig færdig med min makeover af den hæklede bluse, som jeg købte i HM. Det er blevet til to ugler - en med orange/pink øjne og en med turkis/grønne øjne. Jeg synes, at blusen er blevet ret flot nu, og jeg har allerede haft den på idag til møde med min søde kollega Dorthe om næste års undervisning.

Der var så mange ender at hæfte, og så skulle uglerne syes pænt fast på blusen, som har en del "huller". Derfor har projektet ligget stille et stykke tid, og jeg har startet andre projekter.

Ligeledes har jeg også skulle afslutte min undervisning, holde diverse møder m.m. og holde/arrangere Hawai-sommerfest med mine skønne kolleger på min skole. Jeg har haft ret travlt på arbejdet, kan det høres.


Inspirationen til uglerne har jeg fundet i et gammelt hæfte fra Hendes Verden, hvor uglen var syet fast på en babyhagesmæk. Jeg kunne godt lide det naive udtryk, som uglerne har, og tænkte dem straks på blusen. Hvis nogle er interesserede, kan jeg lægge en DIY ud her, da jeg har foretaget en del ændringer i forhold til opskriften. Giv endelig besked!



Udover uglerne har jeg hæklet en snor til halsudskæringen, da denne var alt for stor. Så nu passer blusen til mig og mit humør! Skønt! Se tidligere indlæg her, her, her og her.




Populære opslag