Vimpler på hjernen

I sidste weekend havde jeg en bod på det mest hyggelige, skønne og utraditionelle Marked i byen  - Husbådeforeningen Skibbroens Loppemarked - , hvor jeg solgte rimeligt godt, både lopper, hæklerier og øreringe. Det var hyggeligt og fantastisk!

Især var vimplerne meget populære - både af folk, som ikke hækler og dem, som hækler. Så vi talte om hækling og farver. Skønt! Nogle købte en vimpel, andre henviste jeg til dygtige Karen Klarbæks blog, eller min egen DIY OPSKRIFTER side, hvor jeg har lagt opskrifter til alle.


Vimplerne var jo egentlig bare til min familie, min søsters søn og min brors kommende datter - og ikke til at sælge. Men så...

I denne weekend har min søde veninde Tine loppemarked vejen, hvor hun bor. Og hun ville gerne have nogle vimpler med at sælge. Så jeg har fået vimpler på hjernen - store, små og mini og i "drengefarver" og "pigefarver".


Populære opslag