Og vinderen af min lille Give Away er fundet...

..... og det blev Natascha for sit fastlæser medlemsskab af min blog. 

<3 - lig til lykke, Natazcha!

Tusind tak til jer, der har skrevet. Og tak til de to sidste, Eva og Gerda, fordi I ville være med!


På min lillebrors 40 års fødselsdag, trak Vigga vinderen fra den store krukke. Vigga er hjemme med en meget øm venstre arm, der er forstrukket ved skulderen efter pyramideleg i skolen. Så hun nød et lille øjeblik at trække vinderen.

Og grunden til at det er så specielt med min brors fødselsdag, er, fordi han bor "langt væk" i Irland med sin dejlige irske kone: Diane, barn nr. 1: Anna og barn nr. to i vente, samt husbyggeri i den store stil. Så han holder ikke lige sin fødselsdag lige nu, og jeg ser ham ikke så ofte. Til lykke til dig, brormand!

Vigga trak også to trøstepræmier, og de gik til Britt og Gitte. Mange gange til lykke til jer to også!

Natascha og Gitte og Britt, vil I hurtigst sende mig jeres adresser, så jeg kan sende jeres præmier til jer! Min gmail står i højre spalte på bloggen.


Populære opslag