Begejstring!



Forleden havde jeg min flotte hæklede vest på på café med min veninde.


Og hun var på det nærmeste ved at flå den af mig. Hun var helt vild og prøvede vesten med det samme. :-) :-)

Så nu hænger jeg på at hækle en mangen til til hende. Det vil jeg meget gerne, og det er skønt at mærke andres begejstring over det, man lavet. Jeg var faktisk tæt på at give hende min vest med det samme af bare glæde over hendes glæde, og så hækle en mere til mig selv. Men nu er den jo brugt, og det er federe at hækle en ny fin en til hende.

Denne gang skulle det jo også gå lidt lettere at hækle vesten, da jeg allerede har hæklet en. Det er altid nemmere at hækle den samme opskrift 2. gang. Så jeg må igang oveni al den hæklede julepynt, julegaver plus de andre små og store hækleprojekter.

Se her andre indlæg om denne flotte vest, som er designet af Sidsel Sangild.

Populære opslag