Alt om Håndarbejdes store Julemagasin er bonusgave til min Give Away


Tusind tak for de søde kommentarer til min Give Away! Og skønt at der er nogle, der vil være med i konkurrencen og måske vinde en af  mine hækleopskrifter!

Det er altid rart at give gaver, og især kreative gaver, hvor modtageren selv får noget kreativt at lave. Derfor giver jeg dette Alt om Håndarbejdes store Julemagasin med som bonusgave til Give Away'en i håb om, at den, der vinder, også får glæde af dette skønne blad. Der er mange gode opskrifter i, både strikke, hækle, sy, brodere. Alt sammen med juletema.

Jeg trækker vinderen d. 17. november, så man kan sagtens nå at gå igang med at lave juleting fra magasinet!

Hvis du vil se, hvordan du kan være med, skal du klikke på denne sætning, så kommer du til Give Away siden!

Kh Charlotte

Populære opslag