Masking tape, hvad skal man bruge det til?


Der er såååå mange, der har skrevet om maskingtape her i blogland, og jeg må ærligt indrømme, at jeg aldrig rigtig har forstået det med det tape. Altså at det skulle gøre den helt store forskel. At det ikke bare var noget klippe-klistre-fis, som falder af eller går op, når man "piller" lidt ved det.

Men så har jeg fået købt mig noget tape i Søstrene Grene for nogle måneder siden, fordi jeg syntes, det var sødt med røde tern. Og så skulle jeg finde nogle æsker til indpakning af julepynten. og mindsanten, om tapen ikke kom i brug. Æskerne fandt jeg i Tiger butikken.

Se selv! Jeg er ikke så meget til noget, der er overpyntet, men det her er sgu da før sødt og meget enkelt.

SO I'VE FALLEN FOR YOU - som en eller anden hookline-sang siger. Jeg er nu faldet for maskingtapen, og jeg må nok ud og købe noget mere til juleindpakningen.

Populære opslag