Mine hæklerier kan købes på julemarkedet i Roskilde hos Frau Putz

Uha uha! Jubi, jubiiiiii!

HAR JEG FORTALT DET?...... NEJ!

Det er da bare skønt med gode og søde naboer. Min skønne nabo (i fysisk form) Frau Putz ville gerne sælge mine hæklerier fra sin bod på Julemarkedet i Roskilde d. 1.-2. december. Frau Putz har denne skønne blog om strik, hæklerier, glaskunst og mange andre skønne kreative ting.

Hun har set mine ting, så jeg skal bare komme om til hende på vejen med mine hæklerier, så vil hun tage dem med. Så jeg har været igang med at lave nogle godter til markedet. Her er nogle af dem, som kommer med til Roskilde.

Hvis I ikke kan finde mine ting, så spørg efter dem. De kan godt drukne i de gode sager i boden! De fleste ligger i en sivkutv midt i boden og i en grøn balje og så rundt på bordene!




En ting, jeg er sikker på, er, at der er en del mere hæklet julepynt med i godterne. Om det bliver hjerter, klokker, kugler, træer eller stjerner, det ved jeg ikke. Men det bliver fint!

Jeg håber, at I kan lide, hvad I ser, og at I kommer forbi og køber!

Kh Charlotte

PS: Synes I, at jeg skal give hende nogle at mine opskrifter med. Måske til vanterne, baskerhuen og halsrøret??? Tror I, det er noget, på sådan et marked?

Populære opslag