Jeg har ikke glemt dig, kære blog!

Hej kære blog

Jeg har været lidt fraværende det sidste stykke tid pga. mange ting. For det første skal jeg aflevere min PD opgave i læsevejledning på næste fredag, og jeg er lidt stresset over om jeg forstår de faglige begreberne "validitet, reliabilitet, summativ og formativ" rigtigt. Uha!

For det andet er Vigga faldet til fodbold og har fået et skadet knæ, som giver hende smerter her på anden uge. Vi har været på skadestuen i sidste uge 7-8 timer, til læge idag og skal igen på hospitalet imorgen. Oveni dette skulle Vigga have spillet Ronja i klassens Ronja Røverdatter - det kunne hun så ikke, og en anden måtte træde til. ØV, øv!

Og så er der mit arbejde som lærer med mange mange møder, opringninger til forældre og børn, der ikke har det så godt på den ene eller den anden måde og en god lærer, som jeg samarbejder med, der tager orlov. Det skal man også tage sig af!

Nå, men jeg overlever jo nok, selvom der er ret meget lige for tiden!

Så kære blog efter d. 18. december kommer jeg tilbage, du må undvære mig lidt endnu. Og jeg skal nok lægge flere gratis opskrifter ud igen til alle jer, der hækler. Og så...kunne det være hyggeligt at høre, hvis der er nogen, der får hæklet noget efter min opskrifter. I må meget gerne skrive og lægge nogle billeder til mig!

Har dog fået hæklet et par juletræer siden sidst!

 
I kan følge mig på instagram. Det kunne være hyggeligt. Jeg hedder BYCGUNDERSEN.

Populære opslag