Blogleg: Ø for Ønsker i livet

Jeg har mange ønsker for mit liv, men når jeg tænker "ud af boxen" og ikke for navlepillende, hælder jeg til det største ønske for mit liv:
ET GODT LIV
Hvad det gode liv så indebærer, synes jeg, er svært at indfange! For der vil altid være små og store ønsker og drømme i livet! Under alle omstændigheder ved jeg med de ting, som jeg har oplevet i mit liv, at det er meget vigtigt overhovedet at have ønsker for sit liv. Hvis de forsvinder, forsvinder livslysten også, og det er farligt!
Til tider synes jeg, at det kan være svært at finde meningen med livet, men så prøver jeg at "skabe/give" mig nogle ønsker og mål og på den måde holde fast i mig selv og det gode liv!
Dette indslag handler ikke så meget om hækling, men konkret finder jeg stor glæde i at hækle, og jeg ville ønske, at jeg havde mere tid til at hækle!
Her er det ene igangværende projekt!

Populære opslag