En rigtig god dag på messe i Rødovrehallen

I dag søndag trodsede jeg mit pt. svingende helbred (ikke alvorligt) og tog på aohmessen i Rødovrehallen, og jeg må sige, at jeg nød det i fulde drag!
Jeg tog alene afsted, da mine tætte kreaveninder ikke havde tid, og så foretrækker jeg også at gå alene, da man kan gå i sine egne tanker midt i menneskemylderet.
Og ja...der var menneskemylder... Ikke grimt eller forfærdeligt, men der var "gang i den" i mange stader, så det ud til!
Jeg hilste selvfølgelig på skønne Puk fra The Puk Project, som hæklede dejlige bedstemorbrocher hos Fox og Jane.
Derudover talte jeg også med en af de søde tanter/søstre fra Tante Grøn. Hun kom over til mig og roste min gamle ByCGundersen hippieponcho, som jeg havde på. Det var skønt og jeg blev helt genert! Hyggeligt ihvertfald at tale om garn, hækling og håndarbejde! Hun fik mit visitkort, så det kan være, at vi taler sammen senere?????
Generelt var det en skøn dag og en skøn messe! Her er nogle billeder fra dagen: Min hippieponcho, "Tante Grøns" bod og så fra "Ingrids Atelje", hvor jeg købte noget lækkert, men dyrt garn. Og her må man vist sige småt, men godt!
Var der andre, der var der? Og hvad syntes I om messen?






Populære opslag