fredag den 22. marts 2013

Glædelig påske(pynt)

Jeg er egentlig ikke "med på" påskepynt, men nu da hæklenålen har overtaget og limer sig fast til min højre hånd dag ud og dag ind, nat ud og nat ind, så kan jeg slet ikke lade være. Huset er fyldt med pynt og garn, selvom det slet ikke er os med alle de pynteting!
Kyllingemor med unger er en gratis hækleopskrift til jer, der har lyst! Opskriften er meget nem, så alle kan være med! Se under Gratis Hækleopskrifter til højre!
Til det andet påskepynt kan du købe opskrift i min lille butik: ByCGundersen Hækleopskrifter. Der er direkte link i højre margin!



6 kommentarer:

  1. Hehe, jeg er bestemt heller ikke til påskepynt, men hold op hvor er de søde! :)

    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for komplimenten, Narascha! Så er vi ihvertfald to, der ikke lige er til den slags pynt! Kh Charlotte :-)))

      Slet
  2. Hold nu op hvor er du aktiv...
    De er skønne dine æg med perlen. Super idé :o)

    SvarSlet
  3. Kære Lise! Hvad skal man lave, når man er syg og ikke kan holde det ud? Så hækler jeg, derfor har jeg fået lavet lidt! Og tak! Perler og hæklerier klæder hinanden ret godt synes jeg! Kh Charlotte :-)

    SvarSlet
  4. Her er der også meget lidt påskepynt, kun et par filtede høns men måske de skal have selskab af et par kyllinger nu, de er bar super søde

    SvarSlet
  5. Kære Hanne! Det er bare at gå igang! Solen skinner, og lidt pynt er da godt! God dag! Kh Charlotte :-)

    SvarSlet

Jeg er vild med din kommentarer, så du må meget gerne skrive til mig. Jeg svarer på alle!

Hvis du IKKE har en blog selv, gør du sådan her:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på rullemenuen ud for "Kommenter og vælg for neden.
4. Klik på Send kommentar.
5. Siden skifter, og feltet er nu blevet forsynet med en rubrik til "Ordbekræftelse". Den udfylder du, og trykker dit endelige "Send kommentar".