Skøn tøjaften og endelig noget lækkert tøj

Jeg har været til den mest hyggelige og fantastiske tøjaften nogensinde.

Min datters venindes bonusmor arbejder i/ har en Saint Tropez butik i København, og hun inviterede alle mødre fra klassen til mødreaften i sin butik. Desværre endte vi med kun at komme to, så det var lidt af en katastrofe. Men vi fortsatte trods alt. Og jeg fik købt det lækreste tøj, som hverken er for fint eller for teenage-agtigt. Jeg har jo før klaget over, hvor svært jeg har ved at finde tøj, jeg kan lide. Men Saint tropez har altså både det rå og det søde, skønt! En god overraskelse!

Så selvom vi ikke var så mange, så var det smadderhyggeligt, og jeg brugte en masse/del penge på tøj og sko. Der kommer sansynligvis noget tøj-spam i de kommende indlæg.

Camilla, som bonusmoren hedder, er ret fantastisk, og hun er vild god til at få en til at føle sig godt tilpas i tøjet. Og så er hun en god sælger: "Kan du lide tørklæder, Charlotte?" - "Ja, øh! Helst sorte" - Nå, jeg finder lige et!" Og så fandt Camilla det skønneste tørklæde med stjerner, som jeg "var nødt til at købe."

Her er et par "spejl"billeder fra aftenen!





Populære opslag