Mit første hæklekursus - i København! Jubi!

På søndag skal jeg for første gang på hæklekursus, og jeg glæder mig vildt meget! Det er hos Stine Hoelgaard i København, og vi skal hækle cykelstyr med blomster og kugler.

Jeg er ret genert og tilbageholdende, når det drejer sig om hækling. Derfor har jeg svært ved at komme ud og møde andre. Jeg er for længe siden inviteret til et blogtræf, men sagde nej, da jeg ikke turde. Derfor håber jeg, at dette hæklekursus kan give mig lidt mere rygrad til at komme lidt mere ud!

Til mit cykelstyr er jeg igang med en grøn bund som en slags græsbund til blomster og kugler. Af farver har jeg valgt sort, brun og sølv, da det passer til min retro bedstemorcykel. Så holder jeg stilen, og det bliver ikke alt for papagøjefarvet.

Se Stines indlæg om kurser her.

HUSK OGSÅ LIGE MIN GIVE AWAY, HVOR DU KAN VINDE EN PONCHO HER!


Populære opslag