Mit korsstingsiphonecover


Jeg har endelig fået syet på mit cover til iphonen! Jeg har meget meget meget længe grublet over motivet! Skulle det være på hele iPhonen, skulle det være et motiv, der betød noget for mig osv. Pludselig i går fandt jeg dette stjernemønster i korssting på denne skønne blog, og så var det bare det! Slut med alle grublerierne! Tænk at det pludselig var der!

Jeg er jo ret vild med stjerner, og jeg vil gerne have en tatoo med stjerner. Men jeg har ikke råd lige nu. Så nu er der istedet en stjerne på min iPhone!

Måske kom lysten til at få det syet, da en af mine skønne lærerkolleger havde syet et på et lignende cover til sig selv, som hun viste frem her forleden dag! Så måtte jeg jo igang også! Og jeg er meget godt tilfreds, da det hverken er for meget eller for lidt!

Se tidligere indlæg om korsstingsiphonecover her og her.




Populære opslag