Find flere hækleopskrifter her!

mandag den 26. august 2013

Blogland i Boxland

Her kommer der lidt mere SPAM om BOOXLAND markedet, hvor jeg skal have en bod i næste weekend, og i løbet af ugen lægger jeg flere billeder ud med de hæklerier og smykker, som jeg tager med. Og jeg kan afsløre, at der er ting, som jeg ikke har vist før, altså hemmeligheder, som I kan glæde jer til at få fingre i på markedet.

Kig ind på facebooksiden for at finde info: https://www.facebook.com/events/337637623037498/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er vild med din kommentarer, så du må meget gerne skrive til mig. Jeg svarer på alle!

Hvis du IKKE har en blog selv, gør du sådan her:
1. Skriv først din hilsen og underskriv med dit navn.
2. Klik på rullemenuen ud for "Kommenter og vælg for neden.
4. Klik på Send kommentar.
5. Siden skifter, og feltet er nu blevet forsynet med en rubrik til "Ordbekræftelse". Den udfylder du, og trykker dit endelige "Send kommentar".