Om bobler, om noget til mig selv og om aoh messen


Efter to travle måneder, december og januar, med markeder og mange store bestillinger, er jeg endelig igang med noget til mig selv. Jeg elsker at hækle spændende bestillinger, men det er nu dejligt at kunne eksperimentere for sin egen skyld igen.

Og ligesom mange andre her i blogland og på IG inkluderer det hækling med bobler, som også kan ses på billedet. 

Derfor glæder jeg mig også til at besøge hæklestrikke-standen på Aoh messen i weekenden. Der er jo både boblehæklekursus hos På krogen og boblehæklekit Lytter Idyl. Dem skal jeg helt klart forbi.

Også blog-boden med bl.a. Myminmy og Puk Project skal jeg også forbi og kigge. Jeg har jo været så heldig at vinde to billetter af Myminmy til messen. Tusind tak! Glæder mig!

Ellers skal jeg kigge på garn i bl.a. Krestoffer, hvorfra jeg køber en del garn gennem deres webshop.

Populære opslag