Aoh messen 2014 - del 1



Her er ALT DET, som jeg fik med fra AOHmessen i Rødovre Hallen i søndags.

Jeg var så heldig at vinde to billetter til messen af Myminmy, og så inviterede jeg min svigermor med, for hvis der noget, vi har til fælles, så er det kærligheden til håndarbejde. Min svigermor er forøvrigt en erfaren patchwork-syerske, så vi blev gladeligt overraskede, da vi så al patchworket på messen. Det endte da også med, at min svigermor kendte mange ved standene, og hun gik straks var igang med at snakke. Skønt!

Imens besøgte jeg de skønne bloggere i Blogosfæren. Her hilste jeg igen på dejlige Puk med The Puk Project. Desværre var der ikke mere garn fra g-uld, så jeg gik tomhændet derfra. I den anden lækre bloggerstand købte jeg et total lækkert hæklekit af søde Sidsel Sangild med flerfarvethækling. Jeg vil så vildt gerne på hendes workshop med flerfarvet hækling i februar, men kan ikke d.23/2, så jeg prøver med kittet og håber på, at der kommer flere workshops senere.

Derudover besøgte jeg mange flere andre stande, som jeg fortæller om i del 2.

Populære opslag