Hvor mange sæt nøgler har du?


Jeg har to sæt nøgler: Et hjemmesæt og et arbejdssæt. 

For ti år siden, da jeg startede som lærer, var der en elev (Frederik - husker dig tydeligt og håber det går sig godt idag), som tog mine nøgler og skjulte dem under sin jakke. Og det var ALLE mine nøgler i et bundt. Frederik formåede at holde nøglerne skjult i ca. 1/2 time, før jeg fandt dem. Men hvad jeg ikke nåede at tænke og spekulere over og bekymre mig over på de 30 minutter, det var MEGET. 

Siden og derfor har jeg haft mine nøgler adskildt. For så ved jeg, at jeg altid kan komme hjem og ind derhjemme, selvom mine arbejdsnøgler bliver væk. 

MEN så skal man jo kunne kende forskel på nøglerne, og til dette har jeg lavet to forskellige farver nøgleringe. En nøglering med pink plastiksnøre og en med sort lædersnøre. Så kan jeg kende forskel.

Nu har jeg lavet flere af dem, og de er til salg i min IG butik. 

Populære opslag