Kom i Boxland imorgen og sig hej!

Kære alle, der læser her og har en fridag i morgen, lørdag, som I ikke lige ved, hvad I skal gøre med.

Kom forbi Boxlands Bazar og sig hej. Jeg har taget springet og har som tidligere nævnt fået en stand med mine farverige hæklerier og smykker (på trods af mit mindreværdskompleks - se tidligere indlæg).

Jeg ved, at der også er andre krea-kvinder, der har stande på markedet, så det kunne være, at ser var en barnevognsranke eller et perlearmbånd, der faldt i din smag.

Hvis du kommer og gerne vil købe noget hos mig, så behøver du ikke at have kontanter, for du kan betale gennem mobilepay. Hvis du gerne vil bestille noget eller købe nogle opskrifter fra webshoppen, kan du også bestille det ved standen. Jeg har ikke opskrifterne med denne gang, men det får jeg for fremtiden fx på Roskilde Julemarked første weekend i december.

Håber vi ses imorgen!

Kram Charlotte








Populære opslag