Ny "LE" poncho på nålen



Jeg hækler stadig, selvom der ikke har været så meget af det her på bloggen på det sidste. Jeg kan afsløre, at jeg er igang med at indsamle og hækle vinterkollektion til butikken og julemarkeder. Mere om det senere!

Og så.....har jeg bare haft enormt travlt med min 9.klasse, der skal til afgangsprøve, alle møderne om folkeskolereformen, et kursus og en case om skriftsproglige vanskeligheder for folkeskoleelever, samt med store datter, der ikke synes, at det at gå i skole er det fedeste.

I øjeblikket er jeg så igang med en bestilling på en "LE" poncho i rød, gul, grøn, blå og hvid med sort baggrundsfarve. 

For mig er denne poncho blevet en klassiker. Jeg har efterhånden hæklet en del af den i forskellige farver og udformninger, og jeg er slet ikke træt af den. Den er bare skøn, flot og lækker! Dog er det lidt mærkeligt at hækle i uld her, mens sommeren skrider frem med hastige skridt. 

Ponchoen er hurtig at hækle, da der anvendes en stor størrelse hæklenål og kraftigt uldgarn. Så hvis du selv vil hække den, er det et godt begynderprojekt. Opskriften kan du købe i min butik.

Hvis jeg skal hækle en poncho til dig, er det også muligt gennem butikken eller ved at skrive en mail til mig.


Populære opslag