Sikken en skøn dag i Boxland......

Sidder her i min lænestol foran tv'et efter en dejlig og varm dag i solen i Boxland midt i København. Træt og slidt og krebserød (af solen) i nakken og på armene.

Der var ikke mange besøgende på markedet, lidt ligesom til Blogland i Boxland sidste år. Måske fordi det er første åbningsdag, måske fordi markedet ikke er særlig kendt endnu, måske, måske......jeg ved det ikke? MEN det var hyggeligt, og der blev talt en masse. Og der blev da også købt og solgt lidt!

På markedet mødte jeg bl.a. søde Dominique fra IG med navnet @instabydomi, de to skønne tøser (mine gamle elever fra mit første år som lærer for 10 år siden), Rikke og Cecilie med IG @eigilmusogalbaduus. Og så kom søde Majbritt på visit med sin veninde Ditte. Det var smadderhyggeligt at tale om krea og hækling og alt hvad der hører med. 

Tak for i dag, allesammen - I var med til gøre min dag god og skøn!

Så alt i alt en rigtig god dag, men hvis der er andre, der vil med en anden gang (eller generelt have en stand i Boxland), så skal det være midt i sæsonen, så det er mere etableret, og der er flere besøgende.









Populære opslag