Daybed i fødselsdagsgave

Jeg har mange idéer omkring vores hus - jeg har rigtig mange idéer. Vilde idéer, skøre idéer, realistiske idéer og urealistiske idéer. Nogle af dem bliver til noget og andre ikke! De fleste ikke!

Denne gang er det lykkes. Jeg har haft fødselsdag, og min mor spurgte mig, hvad jeg ønskede mig. Jeg kunne ikke komme i tanke om noget overhovedet. 

Men så kom jeg i tanke om, jeg ønskede, at min far lavede sådan en daybed, jeg havde kigget meget på for et stykke tid siden. Og Reno og jeg har talt om at lave en med europaller i den sidste uges tid. 

Så min far tog sit værktøj med fra Jylland, vi målte op, kiggede på billeder, og så kørte min far og jeg i Bauhaus for at købe materialer. 

Derefter tømrede min far resten af fredagen, og her er hvad der kom ud af vores anstrengelser. Den skønneste, lækreste og mest unikke daybed. 

Jeg er vild med den, og jeg har allerede taget en god lur i den. 










Populære opslag