Der var engang (2)......

...hvor jeg var en del af denne skønne sang- og showgruppe Beauty Box. Vi kunne nok have drevet det vidt, når jeg kigger tilbage. Se mit tidligere indlæg her.

Ihvertfald var vi tæt på. Vi havde bare ikke modet, gejsten og lysten til at gå hele vejen. Ærgeligt, kan jeg tænke idag.

Men jeg ved også, at det ikke gik mere, da vi splittede op for cirka 6 år siden. Vi ville noget forskelligt i andre retninger, og vi var trætte af hele tiden at øve, øve og øve. 

Under alle omstændigheder vil jeg altid huske de skønne og sjove timer sammen med Beauty Box. For det er helt sikkert noget, som vil følge mig resten af mit liv på den fede måde. En svunden, men skøn og fantastisk tid.

Om vi så skal have en reunion (måske på Café Gaya i Århus) og lave et job, det kan da godt være.






Populære opslag