Småting - små ting

Her er de sidste par ugers små kreative frembringelser. Som I måske har læst tidligere, er jeg igang med noget hemmeligt med nye strukturer osv. Men disse små ting kunne det alligevel blive til. 

Og så må jeg jo indrømme, at jeg ikke hækler nær så meget som jeg har gjort de sidste 4-5 år. Jeg tror, at jeg er ved at være fri af et stort traume, som har fyldt mit liv, min sjæl og mit sind i flere år. For at deale med det har jeg hæklet, hæklet og hæklet, og jeg kan mærke, at jeg tyr til hæklenålen, hvis det af og til fylder for meget i hovedet igen. Men samtidig er det som, om jeg har mere overskud nu til min omverden, end jeg har haft det længe.

Det er dejligt at komme ud af skallen og ud i verden, men jeg savner nogle gange det intense hækleri, hvor jeg kunne sidde ned det til langt ud på natten.

Blomsterne er lavet på bestilling, nøgleringe og øreringe sælges i min webbutik.







Populære opslag