Forberedelser til Roskilde Julemarked 2014

Det sidste års tid har jeg brugt på at lave mange forskellige projekter. En del af det har været at få lavet nogle fine hækleopskrifter til alle af mine bedste designs, som jeg har i hovedet. I webbutikken kan man således enten købe en fin opskrift eller købe et helt færdigt hæklekit. 

Nu har jeg efterhånden været på et par skønne kreative markeder og et par messer, og jeg kan jo se, at det meget er mennesker, som selv er meget kreative, der kommer til disse. Ligesom jeg selv gør det. Det vil sige, at det er nogle, som kan (og gerne vil) lave tingene selv, fx hækle en hue. 

Derfor er jeg igang med at fabrikere flere lækre opskrifter og skønne hæklekits til Roskilde Julemarked i år. Og selvfølgelig også færdige varer. 

Derfor hvis du kommer som kreativ sjæl til Roskilde Julemarked den sidste weekend i november, eller er du brændt varm på en af mine opskrifter i webbutikken, så kom forbi og se en model af de færdige produkter og køb eventuelt en opskrift eller et hæklekit.

Du er også meget velkommen til at komme forbi standen og få en snak om hæklerier og kreativitet!

Kh Charlotte 





Populære opslag